Μετρό ΧΩΡΙΣ… μέτρο! ΡΕΠΟΡΤΑΖ και ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ από την τελετή εγκαινίων

Nέα “εποχή” για τις συγκοινωνίες στην περιοχή μας αφού δόθηκαν (επισήμως) στην κυκλοφορία οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια». Συνολικά, όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναμένεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 63.000 πολίτες, ενώ θα μειωθεί σημαντικά και η κυκλοφορία, κατά 11.000 αυτοκίνητα, όπως υπολογίζεται, στις περιοχές όπου το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι μεγάλο.
Η απόσταση Νίκαια- Σύνταγμα πραγματοποιείται σε 14 λεπτά με τους συρμούς να ξεκινούν από τον σταθμό της Νίκαιας στις 5.30 π.μ. ενώ το τελευταίο δρομολόγιο θα είναι 12.05 το βράδυ. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε επίσης, ότι οι επόμενοι τρεις σταθμοί (Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο) της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, η οποία επέκταση θα έχει συνολικό μήκος 7,5 χλμ, θα είναι έτοιμοι το 2022. Αναφέρθηκε στα τεχνικά προβλήματα, αλλά και στην κρίση, η οποία καθυστέρησε πολλά μεγάλα project υποδομών και τόνισε ότι η κυβέρνηση δίνει προτεραιότητα στα μεγάλα έργα. Να σημειωθεί, ότι ειδικά για το σταθμό της Νίκαιας, ως τα τέλη Ιουλίου θα τοποθετηθεί αντίγραφο του τρίπτυχου του Τάσσου «Επιτάφιος», με αναφορά στην Προσφυγιά. «Οι περιφερειακοί δήμοι του Πειραιά ξανακερδίζουν τη θέση τους στη ζωή της πόλης» είπε ο Κ. Μητσοτάκης, στην έναρξη της ομιλίας του. «Το είπαμε, το κάναμε, προτιμούμε να μιλάνε τα έργα μας», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.

Μετρό ΧΩΡΙΣ… μέτρο!

Δύο μέτρα και δύο σταθμά, δυστυχώς

ΡΕΠΟΡΤΑΖ και ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ από την τελετή εγκαινίων

Για το πόσο σημαντικό είναι το ΜΕΤΡΟ στις περιοχές της Αγίας Βαρβάρας, του Κορυδαλλού και της Νίκαιας, σας έχουμε μιλήσει πολλές φορές. Όπως και  για την ανάγκη της επέκτασής του σε άλλες γειτονιές της Αττικής.

Στο σημείο αυτό όμως, θα ήθελα να επικεντρωθούμε στο κομμάτι της τελετής των εγκαινίων, στην οποία και δώσαμε το «παρών». Χωρίς να είμαστε μηδενιστές, θα θέλαμε να σημειώσουμε κάποια πράγματα που είδαμε με τα μάτια μας να συμβαίνουν και τα οποία, βεβαίως δημιούργησαν αρνητικές εντυπώσεις, προς γνώσιν και συμμόρφωση των «υπευθύνων».

Και όταν λέμε «υπευθύνων», για να μη γενικεύουμε, εννοούμε τους ανθρώπους αυτούς που διοργάνωσαν την τελετή, είτε είναι από πλευράς Αττικό Μετρό, είτε από πλευράς υπουργείου.

  1. Καταρχήν, ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ συνωστισμός! Κατανοούμε το ενδιαφέρον του κόσμου να δει από κοντά τους νέους σταθμούς, αλλά κάποιος θα έπρεπε να είχε –εκ των προτέρων- να «μαζέψει» την κατάσταση.  Οι Δήμοι, χωρίς να έχουν ΚΑΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ, κοινοποίησαν ανεξέλεγκτα προσκλήσεις, δίνοντας την εντύπωση ότι η εκδήλωση είναι «ανοιχτή για όλους»! Αποτέλεσμα, εξωτερικά, ο κόσμος να «στοιβαχτεί», να μην τηρείται κανένα μέτρο ασφαλείας λόγω κορωνοϊού και να υπάρχουν διαμαρτυρίες και αγανάκτηση.
  2. Για να καταλάβετε το μέγεθος του «λάθους» που έγινε, θα σας δώσουμε ένα παράδειγμα. Πληροφορηθήκαμε ότι στο Δήμο Νίκαιας-Ρέντη εστάλη μόνο μία επίσημη πρόσκληση και αυτή αφορούσε ΜΟΝΟ στο Δήμαρχο και σε κανέναν άλλον! Πώς λοιπόν βρέθηκε τόσος κόσμος εξωτερικά; Και δεν μιλάμε για τους απλούς πολίτες, που βεβαίως είχαν την περιέργεια να δουν τι συμβαίνει αλλά για τους γνωστούς «επισήμους» (συμβούλους, φορείς, πολιτευτές κ.α.)
  3. Και εφόσον όλοι αυτοί βρέθηκαν εκεί, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, γιατί δεν φορούσαν μάσκες; Αυτό είναι το «παράδειγμα» που δίνουν στον κόσμο, παρουσία μάλιστα του Πρωθυπουργού;
  4. Ακόμη ένα τραγικό γεγονός! Εφόσον κύριοι «διοργανωτές» καλείτε κόσμο, πρέπει να ξέρετε και σε ποιους απευθύνεστε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: Η Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά κα.Σταυρούλα Αντωνάκου, παρευρέθηκε στην τελετή, επίσημα προσκεκλημένη, αλλά δεν της επετράπη, σε πρώτη φάση, να «κατέβει» στο σταθμό γιατί δεν τη γνώριζαν… Μη έχοντας μαζί της την πρόσκληση, περίμενε μάλλον ώστε να γίνει διασταύρωση στοιχείων! Μάλιστα, για να μπορέσει η Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά να εισέλθει στο χώρο, χρειάστηκε να παρέμβει ο ίδιος ο Δήμαρχος Νίκαιας-Ρέντη κ. Γιώργος Ιωακειμίδης, εξηγώντας στους ανθρώπους στην είσοδο, «ποια είναι η κα. Αντωνάκου». Φωνή βοώντος… Τελικά της επετράπη η είσοδος μετά από αρκετή ώρα. Το ίδιο συνέβη και με δημοσιογράφους που καλύπτουν το τοπικό ρεπορτάζ, χωρίς να είναι διαπιστευμένοι στο «Μαξίμου», όπως ανέφεραν οι «υπεύθυνοι» της εκδήλωσης. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ που δε συνάδουν με το ύφος και τα «πεπραγμένα» της κυβέρνησης.
  5. Κατά τα άλλα, να συγχαρούμε τους Δημάρχους, όπως τον κ. Χουρσαλά για παράδειγμα (Δήμαρχος Κορυδαλλού), οι οποίοι δεν στάθηκαν μόνο στο να δείξουν στον κ. Μητσοτάκη το ΜΕΤΡΟ, αλλά τον πήραν «από το χέρι» για να δει και τις αναπλάσεις των πλατειών, τις υποδομές ηλεκτροκίνησης και γενικότερα, τις ανάγκες της περιοχής τους.