Σίγουρα, με άλλες βλέψεις ξεκίνησε η COSCO για την ευρύτερη περιοχή μας και με άλλες κατέληξε. Τα «μπλόκα» που έχει φάει είναι απανωτά, κάτι που σημαίνει ότι υπολόγιζε χωρίς τον «ξενοδόχο» ή καλύτερα… χωρίς πολλά δίκαια αιτήματα των φορέων της περιοχής μας.
Δια χειρός Απόστολου Καραμπερόπουλου
Πρόσφατα, σας ενημερώσαμε για το θέμα της Πειραϊκής (επέκταση Νότιου Προβλήτα Κρουαζιέρας) και την απόφαση για την αναστολή των εργασιών από το ΣτΕ.
Χθες, ακούσαμε τον υπουργό Ναυτιλίας κ. Πλακιωτάκη να επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ μας ότι δεν πρόκειται να γίνει ναυπηγείο της COSCO στο Πέραμα, προς ικανοποίηση των αιτημάτων των ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων της περιοχής.
Αναμφίβολα, φαίνεται να έχει μπει πολύ … «νερό» στο κρασί της COSCO, τελευταία.
Μήπως σε αυτή τη φάση οι Κινέζοι αφήνουν σκόπιμα το «μπρα ντε φερ» στο λιμάνι, να γέρνει προς τους τοπικούς φορείς, συγκεντρώνοντας δύναμη για τη «μητέρα των μαχών» που δεν είναι άλλη από τον 4ο προβλήτα και την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων σε container και car terminal;
Πληροφορίες λένε πως τώρα που συμφώνησε η COSCO για τα υπόλοιπα, θα αναθερμάνει το θέμα για τον 4ο προβλήτα. Το είχαμε επισημάνει άλλωστε. Αυτό τους ενδιαφέρει οικονομικά και στρατηγικά! Η Cosco προσπάθησε να το περάσει τότε, μέσω του περιβόητου master plan, αλλά «πάγωσε» λόγω των αντιδράσεων των τοπικών κοινωνιών.
Για να δούμε τώρα τις επόμενες κινήσεις τους…